Twitter

Thursday, March 22, 2012

Afrida Fabricut

Afrida Fabricut


PEMENANG FOLLOWER BERTUAH!!!

Posted: 22 Mar 2012 03:12 PM PDT

Assalammualaikum...

Terlebih dahulu saya nak memohon maaf sangat2 sebab blogshop ni diam sepi tanpa berita berbulan-bulan dah;-p.untuk pengetahuan semua saya dah pun balik dan menetap di Malaysia.So,faham2 je la kan dah balik ni..macam2 yg nak kena urus itu ini,makan,makan dan makan.hehe...memang bz sangat2 sampai lambat nak umumkan siapakah yg bertuah itu.ok..saya dah pilih 2 orang follower bertuah;-)

tetapi sebelum itu saya nak jelaskan di sini bahawa Afrida Fabricut akan terus beroperasi seperti biasa dan insyaallah tetap akan membawa kain2 dari Qatar terutamanya Cotton satin;-) disamping menambah jenis2 fabric di masa depan insyaallah...

Saya juga ingin mengucapkan terima kasih kepada semua yg memberi sokongan kepada Afrida Fabricut selama ini terutama sekali kepada pelanggan2 saya dan anda bertuah kerana telah memiliki kain2 yg berkualiti dengan harga promosi selama ini.

oklah...sekarang sudah tiba masanya saya umumkan siapakah yang bertuah itu...folloer yang bertuah itu adalah
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

eh! kejap2...saya umumkan dahulu..tetapi hadiah misteri tu minggu depan baru dapat pos ye.sori.hehe....
ok...pemenangnya adalah....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


CIK NABILAH ZAKARIA
( Blog follower)


dan


Faiezah Abd Rahman
(fb follower)


tahniah pada follower yang terpilih.boleh email saya untuk tuntutan hadiah ye.(afridafabricut@gmail.com) sila letak subjek follower pilihan.

pada follower2 lain,insyaallah akan ada lagi pada masa akan datang hadiah2 ni nanti n mana tahu rezeki anda juga nanti;-)
terima kasih semua atas sokongan untuk Afrida Fabricut ini ye;-)

jangan lupa,insyaallah akan ada stok baru tak lama lagi...jadi jangan lupa subscribe email anda untuk mendapatkan info terkini dari Afrida fabricut ye.thank you!;-)





0 comments:

Post a Comment